Projekat Akademije Umetnosti u Beogradu

„Na državnim i privatnim fakultetima u Srbiji veliki broj studenata neredovno pohađa nastavu i vežbe, pada ispite i ne završava studije na vreme, jer ne sagledavaju značaj i mogućnost primene gradiva koje im se predaje. Kao posledicu imamo vidljiv nedostatak motivacije za ličnim razvojem i profesionalnim usavršavanjem.” Kakva je uloga profesora kao kouča? Da li inkorporiranje koučing metodologije u svakodnevnu nastavu na fakultetu može doprineti jačanju akademske zajednice? Zašto je individualni pristup svakom studentu toliko značajan? Akademija umetnosti u Beogradu, prepoznala je značaj koučing metodologije i uvela je kao sastavni deo nastavnog programa. Prisustvo studenata na nastavi i vežbama povećano je za 40% , dok je angažovanje u vannastavnim aktivnostima povećano za 50% . Na koji način su postignuti prethodno pomenuti rezultati, predstavnici ove visokoobrazovne institucije predstaviće na 4. regionalnoj koučing konferenciji “Applied”.