Projekat kompanije Gigatron

„Od izuzetne nam je važnosti razumevanje da zaposleni čine kompaniju onim što jeste. Zbog toga su oni naša najveća vrednost. Imperativ je biti i ostati u toku sa svim inovacijama i zbog toga mi stalno ulažemo u razvoj naših ljudi i njihovih profesionalnih i ličnih veština.“ Ovako o svojim zaposlenima govore predstavnici kompanije Gigatron, koja je, od male prodavnice na Banovom brdu, izrasla u jedan od najprestižnijih maloprodajnih lanaca u Srbiji. Njihov portfolio uključuje ceo spektar IT uređaja, potrošačke elektronike i bele tehnike. Uvođenje funkcije HR direktora u sistem, pratilo je i uvođenje koučing metodologije. Timski rad i povećanje zadovoljstva zaposlenih, bolji customer service, uvođenje i prihvatanje promena, usvajanje vizije i vrednosti, bili su samo neki od ciljeva ovog projekta. Da li je ova kompanija uspela da ih ostvari i u kojoj meri, njeni predstavnici govoriće na 4. regionalnoj koučing konferenciji „Applied“.